Onze werkwijze

Vrijblijvend consult

Voordat wij te werk gaan wordt er een consult ingepland, waarin al uw wensen worden gehoord en besproken. Wij geven u vervolgens een indicatie van de geschatte werktijd en nemen bij aankomst een korte checklist met elkaar door, waarin voor zowel u als ons nog duidelijker wordt wat uw wensen zijn.

Het organizen van de ruimtes bij de klant thuis

Na het inplannen van de afspraak gaan wij grondig te werk bij u thuis. Wij halen vrij direct na aankomst alle spullen uit de kasten.

De kasten worden goed schoongemaakt en vervolgens wordt u als klant erbij gehaald en bepaald u welke spullen weg mogen, gedoneerd/gerecycled of verkocht mogen worden. Daarna sorteren wij de spullen die georganized gaan worden op soort, gelegenheid, praktischheid en vervolgens op kleur en uw persoonlijke stijl. 

Wanneer de gehele ruimte naar uw wens getransformeerd is, volgt een rondleiding om zo de nieuw geordende ruimte te leren kennen en eventueel nog aanpassingen te kunnen doen. Uiteraard is in overleg het achteraf doen van aanpassingen altijd nog mogelijk!