Onze services voor elk project
Perfect Organized werkt op uurbasis. Ons uurtarief is exclusief BTW.
De bijkomende kosten zijn de kosten voor de organizer bakken, ladeverdelers of andere organizers die wij gebruiken om de ruimte zo optimaal en stijlvol mogelijk te organizen. Deze kunnen ter plekke worden geretourneerd, achteraf retourneren is niet mogelijk.
Goed om te weten: wij factureren de parkeerkosten en voor projecten buiten Amsterdam ook de reiskosten. Een afspraak afzeggen kan kosteloos indien u uiterlijk 48 uur voorafgaand aan de afspraak afmeldt.
Door de afspraak te bevestigen gaat u akkoord met onze Algemene Voorwaarden
Wij geven ook interieuradvies en verrichten aanpassingen in uw woning.
Verhuizingen
Abonnement services
Bent u tevreden over de service en zou u het liefst willen dat wij regelmatig langskomen om uw woning weer te organizen in de perfecte staat?
Onze jaarlijkse abonnement opties:
Abonnement service één keer per maand (12x)
|
Abonnement service één keer per kwartaal (4x)
|
Abonnement service één keer per half jaar (2x)
|
Heeft u interesse in onze abonnement services? Laat ons per mail weten welk abonnement uw voorkeur heeft.
U e-mailt naar: info@perfectorganizedamsterdam.nl