Terms of service
Alle omschreven en afgebeelde artikelen op de website van Perfect Organized Amsterdam die voorzien zijn van een bedrag, kunnen besteld worden in de webwinkel. Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging per e-mail met daarin een overzicht van de bestelde artikelen, het factuurnummer en het afleveradres. Wanneer de gegevens op de orderbevestiging onjuist zijn kan u contact opnemen met: info@perfectorganizedamsterdam.nl. Wanneer Perfect Organized Amsterdam binnen 24 uur geen reactie van u heeft ontvangen, gaan wij ervan uit dat alle gegevens correct zijn. Perfect Organized Amsterdam kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het bezorgen van de bestelling op een onjuist adres, wanneer dit het gevolg is van een typefout en/of het invullen van onjuiste gegevens door u (de klant). Ondanks dat Perfect Organized Amsterdam gebruikt maakt van een online voorraadsysteem kan het voorkomen dat een artikel is uitverkocht of gelijktijdig door iemand anders is besteld. In dit geval zal Perfect Organized Amsterdam u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte stellen en/of het artikel na nieuwe levering zo spoedig mogelijk naar u verzenden.